تاریخچۀ شرکت KYMCO

04 تیر 1403

تآسیس شرکتی با اهداف جهانی



شرکت KYMCO که نشان تجاری آن از ابتدای کلمات نام اصلی شرکت یعنی Kwang Yang Motor Co تشکیل شده است، قریب به شش دهۀ پیش و در سال 1964 در تایوان تأسیس شد و در ابتدا فعالیت تجاری خود را با همکاری HONDA ژاپن آغاز کرد. پس از پیشرفت های تجاری قابل توجه این شرکت و همکاری فناورانه و فنی با هوندای ژاپن، KYMCO را به یکی از با کیفیت ترین و پیشروترین همکاران تجاری و واحدهای تولیدی هوندا در خارج از ژاپن تبدیل نمود. 

 

پس از توسعۀ این همکاری در بیش از دو دهه، هوندا سرمایه گذاری و سهم خود در KYMCO را به شکل چشمگیری افزایش داد و به یکی از بزرگترین سهامداران KYMCO تبدیل شد.

دفاتر مرکزی:
KYMCO هم اکنون شرکت ها و دفاتراصلی و مرکزی خود را در سراسر جهان شامل تایوان، ژاپن، آمریکا، اتحادیۀ اروپا، انگلستان، فیلیپین، ویتنام گسترش داده است. 

توسعۀ فناوری:
شبکۀ توسعۀ فناوری     و کارخانه های مونتاژ این شرکت نیز در کشورهای مالزی، کلمبیا، آرژانتین، برزیل، مصر و چین وجود دارد.
KYMCO همچنین با شرکت هایی از جمله Kawasaki و Arctic Cat در تولید و تأمین قطعات همکاری دارد و نیز تأمین کنندۀ رسمی انجین شرکت موتورسیکلت BMW برای محصولات C600 Sport و C650 GT در کلاس اسکوتر و نیز جزو تأمین کنندگان انجین برای خودروی پلاگین هایبرید شاخص این شرکت با نام BMW i3 می باشد. 

          

 

شبکۀ جهانی فروش:
شبکۀ فروش KYMCO در حال حاضر به 107 کشور می رسد که از نظر تفکیک قاره ای به شکل زیر است: 
-    اروپا: 32 کشور
-    آمریکا 26 کشور
-    آسیا 29 کشور
-    آفریقا 16 کشور
-    اقیانوسیه 4 کشور 

 

 

طی پنج دهه گذشته ، KYMCO بیش از 10 میلیون اسکوتر، موتورسیکلت، دوچرخه الکتریکی، ساید بای ساید و ATV در سراسر جهان به فروش رسانده است که درآمد فروش سالانه آنها بیش از 1 میلیارد دلار است. محصولات این شرکت هم اکنون بیش از 200 نوع مختلف را در دسته بندی های گوناگون در بر می گیرد. این شرکت در حال حاضر، پنجمین تولیدکنندۀ اسکوتر در بازار جهانی این ردۀ محصولی است. 

مأموریت و چشم انداز شرکت در رضایتمندی مشتریان

ماموریت KYMCO تولید انواع وسایل نقلیه شخصی سبک اعم از موتورسیکلت، چهارچرخ های ATV و UTV است که در کنار ارایۀ فناوری، حداکثر رضایتمندی مشتریان را در سراسر جهان جلب می کند. KYMCO همیشه کوشیده است تا متفکرانه ترین تجربه سواری را برای زندگی روزمره به مشتریان ارائه دهد. دامنه محصولات کنونی KYMCO شامل اسکوترها ، موتورسیکلت ها ، اسکوترهای حرکتی ، ATV و وسایل نقلیه خدماتی است. 



شعار  KYMCO عبارت است از "Win My Heart"  که معنا و مفهموم آن به دست آوردن قلب مشتریان است تا به ارزش های اصلی شرکت یعنی - تمایز ، افتخار و پایداری – نایل گردد. KYMCO همچنان استاندارد صنعت را در دنیای موتورسیکلت تعیین کرده و به یکی از معتبرترین نشان های تجاری صنعتی در جهان تبدیل شده است.

تمام حقوق مادی و معنوی متعلق به یکتاز سیکلت کویر می باشد
طراحی، توسعه و پشتیبانی توسط   راهکار پرداز